elliodeback.blogg.se

Resa är livet

19/6 Midsommarafton

Publicerad 2015-06-20 07:34:26 i Allmänt,

Idag är det midsommar! Skönt att inte behöva vara orolig för vädret!!! 


Oscar har gjort en California midsommarstång!!! 🍓🌸🍓
Fin va! 


Dans runt stången... 😄☀️🇺🇸
Sebbe surfar 🏄
Mkt tång på stranden. 
Badpojken! 
Midsommar lunch med hamburgare, chips och Corona! 
Jordgubbar till efterrätt! 


Flickan med blommor i håret🌸❤️

Efter maten satt jag och Thomas kvar tillsammans med Aaron! De andra gick ner till stranden som även vi gjorde efter ett tag. Jonathan åkte och jobbade! 
Kvälls Promenad i Passific beach! 



Cali sunset! 🌅


Surfarna i solnedgången!
Vi gick ut på piren. Vårt hus ligger ser man i bakgrunden. 



Oscar är fotograf! 

Clara är fotograf! 
Sen fyndade vi Alla var sitt par sketchers skor! Barnens skor blinkade! Jag köpte ett par som jag ska ha när jag börjar crossfit i höst!!! 


Cockie dough icecream avslutade dagen! Ännu en dag till ända... Börjat packa inför avfärd på söndag. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-21 01:12:52

Haha ser ut som en bra midsommar och särskilt att dansa runt stången på stranden 😀.
Kul med shopping!! Rätt avis haha. Och en ny väska, kors i taket haha! Det tycker jag verkligen du var värd!!
Vi hade också en bra midsommar, dock rätt kall och sen jobbade jag men mycket bra för det.
Längtar efter dig nu! Puss Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela