elliodeback.blogg.se

Resa är livet

20/6 lördag

Publicerad 2015-06-22 16:36:46 i Allmänt,

Vaknade till en skön lugn dag! Jag och Anders tog en löptur! Vi båda testade våra nya sketchers, så sköna! 

När vi kom hem åt vi frukost! Killarna tog med barnen till stranden. Sen kom städerskan och undrade varför inte vi flyttat ut?????? Nej, vi flyttat imorgon sa vi. Ok sa hon och försvann. Sen kom hon tillbaka, ni skulle flyttat ut vid 10.00 idag det sa ägaren....... Jag tittade på kontraktet och mycket riktigt, utcheckning idag😱

Vi praktiskt taget slängde ner allt i våra väskor... Visste först inte hur vi skulle göra. Sen kom vi på att jag, Anders o småbarnen får tränga oss in hos mamma o Co. Sen ringde jag Aaron och killarna kunde bo där!!! En lugn dag blev helt plötsligt en hektisk dag......

Sen en stund på stranden! Oliver surfade Jonathans bräda!



Sista dagen på Pasific beach! Pappa o Co åker hem imorgon! 

Mamma, Clara, Mormor o Roland mötte upp Jonathan utanför hans jobb för att luncha. Jonathan skulle sedan jobba några timmar! 

Mexican offcourse!!! 


Fish taco, så god! 



Coola lampor som Roland ska göra åt mig!


Jonathans jobb en surfaffär!
Clara utanför John affär!

Efter jobbets körde jag killarna till Jonathans hus. Vi åkte efter honom så vi skulle hitta!!! 

Johns bil framför oss! La Jolla shore i bakgrunden! 
Jag och Anders åkte sen tillbaka till de andra! Resten av gänget gick ut och åt på Dennis. 


Anders hittade en 55+ meny ha ha men sen insåg han att det var mindre portioner så han tog en vanlig!!!


Barnen sysselsätter sig med kritor!!! 

Sista kvällen med gänget!!! 
Sen gick vi alla hem! Jag och Anders tog en promenad medan morfar berättade björnhistorier för barnen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela