elliodeback.blogg.se

Resa är livet

8/6 måndag

Publicerad 2015-06-08 21:23:02 i Allmänt,


Clara vaknar och är pigg. Vi försökte sova en stund till! 
Clara och jag gick och köpte frukostmat på Ralfs. Vårt hus ligger precis vid havet!

Kan inte beskriva lyckan jag känner just nu, och då har jag fortfarande inte träffat Jonathan ännu..... Älskar att vara tillbaka till California!!!!!!!!! 🇺🇸❤️

Frukost i lägenheten, sen direkt ner i poolen!

Bubbelpool

Härligt!!!


Hela gänget tar en promenad! 

Hälsningar till INGER från Kent ❤️


Vårt lägenhetscomplex ligger längs till vä på kortet!

Pappa och Co. Såg delfiner på piren tidigare på morgonen! 



Jag blev väldigt sugen på magerita, se barbordet... Men klockan var bara 11.00 så jag får vänta till i em... 


Nu vilar vi och väntar på Jonathan

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2015-06-08 22:54:35

.....SÅ roligt se hur gott ni har det och att allt gått bra !
Kram till er alla + en XTRA stor till KENT !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela