elliodeback.blogg.se

Resa är livet

18/6 torsdag

Publicerad 2015-06-19 07:20:56 i Allmänt,

Idag åkte vi till ett Outlet vid Mexikanska gränsen. Jag shoppade mest till barnen. Småbarnen var hemma med morfar och Roland. Killarna var i himmelriket, alla märken man kan tänka sig fanns där.... Anders ville att jag skulle välja ut en väska men jag kunde bara inte köpa den eftersom ALLA kvinnor i Sverige har en..... Emelie du vet vilken......👜👝 
mamma köpte en Calvin Klein plånbok till mig i en för tidig födelsedagspresent! 👛 
När vi kom hem gick vi ut till stranden. Jonathan som ej var med oss på outlet kom också ner till beachen! 


Mamma och barnen! 
Roland brände magen igår så han solar ryggen...

Lifeguarden har fullt upp att hålla simmarna ur vägen för surfarna. 
Selfie!!!
Killarna har fotbollsmatch! ⚽️Sebbe,Jonathan och Oscar vann! 

Clara i sin nya dina klänning med Elsa på!!! Dessutom UV skydd 50, bra va! 
Utsikt från vår Condo. 
Dopp i poolen! 

Jag och Anders tog en promenad till en bar där vi tog varsin Corona. Sedan handlade vi inför vår barbecue imorgon med fam Goulding. Midsommarafton imorgon, skönt att inte vara hemma i regniga Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela