elliodeback.blogg.se

Resa är livet

27/6 lördag

Publicerad 2015-06-29 12:43:54 i Allmänt,

Min födelsedag började med sång och paket på sängen! Hela fam var samlad och det kändes väldigt speciellt!!! Anders gav mig glasögon i present som jag själv senare under dagen fick välja ut! Sebbe o Olle gav mig Apple tv och Jonathan gav mig en väska från Roxy! Jättefina paket! Åt sedan frukost hemma. Vi åkte sen ner till Venice beach    För att invänta att Aaron skulle hämta Jonathan. Alltid lika sorgligt när jag skiljs från min älskade son, extra jobbigt var det denna gång... Men snart kommer han ju hem igen❤️
Efter att Jonathan åkt hem till San Diego tog vi en tur till Santa Monica och Third Street! Anders köpte ett par coola Ray-Ban till mig! Vi åt en god lunch!

Jag åt en god sallad!


Anders en god hamburgare!
Oscar o Clara delade på en pizza! 🍕

Sebbe åt en god pasta och var faktiskt mätt hela dagen....
På kvällen gick jag och Anders till Abbot Kinney en hipp gata precis vid vårt hus! Vi gick till en bar och njöt av utelivet en stund! Jaha nu har man blivit 42 år... Åren går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela